במאה העשרים ואחת, לצד המסחר הגלובלי ושפע הבחירה, הלקוחות לא רק בוחרים מה לקנות- אלא גם ממי לקנות. עסקים קטנים וחברות גדולות מתחברים לחברה, לקהילה ולסביבה ומעניקים ערך נוסף על המוצרים והשירותים אותם הם מספקים.
אלעד רואה, מנכל ומייסד חברת וואן פלייס והמפתח של מוצרים דוגמת כרטיס ביקור דיגיטלי וקטלוג דיגיטלי, מסביר כי המעבר למוצרי פרסום ושיווק דיגיטליים אינו רק חדשני ומלהיב, הוא טומן בחובו יתרונות רבים נוספים.
סביבה ירוקה- לא עוד הדפסת ערמות של קטלוגים פרסומיים, פלאיירים, כרטיסי ביקור ושאר מוצרי דפוס, כי אם תכנון ועיצוב של קטלוג דיגיטלי מרשים, רחב היקף, ממוקד ושיווקי, הכולל את כל המידע ומוצרי העסק- ללא הדפסה בכלל. הקטלוג יישלח כקישור באופן חופשי שאינו מוגבל בכל האמצעים הדיגיטליים, ויחסוך את השימוש המזיק בעצים ואת הנזק התעשייתי. קטלוג דיגיטלי בפרט ומוצרים דיגיטליים בכלל- הם מוצרים ירוקים ומתחשבים בסביבה.
עלויות- עלות הקטלוג הדיגיטלי נמוכה משמעותית מעלות הדפסת אלפי חוברות והפצתן באמצעות חוקה בתיבות הדואר או במקומונים. מלבד העלות הישירה מדובר גם בחיסכון ארוך טווח, כאשר קטלוג דיגיטלי נבנה בעלות חד פעמית וכולל עלויות אחסון ועדכון נמוכות במיוחד, לעומת הצורך בהדפסה מחודשת של מוצרי פרסום בהיקף עצום ולעתים קרובות.
מודולריות- קטלוג דיגיטלי הוא קטלוג מודולרי הניתן לשינוי בכל עת. מעוניין להוסיף מוצר חדש? להוריד מוצר שאזל מן המלאי? לעדכן מחירים? לצאת במבצע? כל השינויים יתבצעו בקלות ובמהירות, והלקוחות המחזיקים בקישור לקטלוג ייחשפו למידע עדכני ורלוונטי בכל עת.
נגישות השירות והמכירה- לא עוד ערמות של דפים בבית וכוונה עתידית להתקשר מתישהו לבית העסק שפרסם מוצר שנראה מעולה במחיר אטרקטיבי. המוצר מעניין? השירות נדרש? הלקוח יוכל בנגיעת אצבע הגיע למוכר לווטצאפ, לטלפון, למייל ולכל כלי דיגיטלי אחר, בנוחות מושלמת. קטלוג דיגיטלי הוא הכלי בעל יחס ההמרה הגבוה ביותר בזכות המיקוד וחוויית הגלישה.
כלי להמלצה- כאשר לקוח מעוניין להמליץ על בית עסק ונותן שירות, הוא לרוב ייזכר בפרטים חלקיים וישלח את המתעניין לעשות שיעורי בית. הקטלוג הדיגיטלי יאפשר ללקוחות הממליצים להפוך לסוכנים ולהעביר את הקישור לחברים, מכרים ושאר מתעניינים, בקלות ובמהירות.
Leave a Comment