קטלוג דיגיטלי לעסקים- היום שאחרי הקורונה

קטלוג דיגיטלי לעסקים קטנים

משבר הקורונה היווה לא רק משבר בריאותי, כי אם גם משבר כלכלי עמוק, אשר פגע בעיקרו בציבור בעלי העסקים בישראל. עסקים מסורתיים, הנשענים על שיטות השיווק והתקשורת המסורתיות: חנות פיזית, מוכרים מסבירי פנים המעניקים יחס אישי, הצגת המוצרים ואיכותם ללקוחות המבקרים- כל אלו הפכו בן רגע לחסרי ערך, כאשר העסקים שהצליחו לשרוד, למכור ואף למנף את התקופה המאתגרת- היו אלו שהשכילו לפתח כלים דיגיטליים להצגה של המוצרים והשירותים ולמכירתם.
למעלה משנה לאחר פרוץ המשבר, כאשר המודעות בעולם העסקים לצורך בדיגיטל גברה, ניכר כי אחד המוצרים המובילים בענף הוא קטלוג דיגיטלי, מבית היוצר של אלעד רואה.
אלעד רואה, ממובילי המפתחים בענף, בעל מספר חברות בתחום וחתום על מספר מוצרים דיגיטליים שהביאו לשינוי תפיסתי בעולם העסקי, מציג מוצר פשוט לבניה, נוח לניהול ובעל פוטנציאל חשיפה עוצמתי במיוחד, וכל זאת במחיר שווה לכל נפש.
הקטלוג הדיגיטלי הוא למעשה בן כלאיים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לקטלוג מודפס, אשר חוברים יחד למוצר דיגיטלי בעל יתרונות רבים.
הקטלוג, בדומה לכרטיס הביקור, מציג את בית העסק, אופי השירותים והמוצרים ודרכי ההתקשרות עמו, אולם מוסיף עליו דפי מוצר אשר מפרטים את מרכולתו של העסק, לרבות תמונות, מידע מפורט, מידות ומחירים. הקטלוג מתאים לבתי אוכל והסעדה, לחנויות רהיטים, לחנויות בגדים ומותגי אופנה, לחנויות צעצועים, ספרים ולמעשה לכל מוצר אותו ניתן להציג ולשנע בהמשך אל בית הלקוח.
הקטלוג מאפשר סימון של מוצרים בהם גילה הלקוח עניין, ויצירת קשר ישירות מן הקטלוג אל בית העסק במגוון כלים בניהם: ווטצאפ, מסנג'ר, הודעות SMS והתקשרות טלפונית- לצורך השלמת הרכישה.
עם בניית הקטלוג יקבל הלקוח קישור אותו ניתן להפיץ בכל הכלים הדיגיטליים הקיימים, להפיץ בקבוצות רלוונטיות ברשתות החברתיות, ולמצות באופן מלא ומוחלט את השיטה הישנה והטובה הקרויה: מפה לאוזן- ועברה הסבה קלה להמלצות ברשת.
מעבר למענה שנתן הקטלוג הדיגיטלי לעסקים קיימים, כמענה בימות קורונה וגם להרחבת אזורי הפעילות ושוק הלקוחות, גם יזמים רבים מצאו בו עניין, ככלי המאפשר הקמת עסק מכירתי ללא צורך בעלויות ובמאמץ הכרוכים בפתיחת חנות ועסקים פיזיים.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *