אלעד רואה, מומחה ומוביל בענף השירותים הדיגיטליים ובעל משרד פרסום מהוותיקים והמקצועיים בענף, חתום על שני המוצרים המובילים כיום בשוק: כרטס ביקור דיגיטלי לצד קטלוג דיגיטלי. על פניו מדובר בשני מוצרים דומים, הנבנים בעיצוב אישי בעבור כל לקוח, יוצרים קישור אישי הניתן להפצה במגוון דרכים וכלים וכוללים מידע אודות הלקוח- ובית העסק.
מוצרים דיגיטליים הם הכלי הנפוץ והמתקדם ביותר עבור עסקים בכל סדרי הגודל ובכל תחומי השירות והעיסוק. ענף המוצרים הדיגיטליים אף הוא עבר תהליך אבולוציוני עם השנים, כאשר בתחילת הדרך בתי עסק פרסמו בבאנרים בערוצי התוכן ורכשו מנויים בפורטלים בעבור שורת חשיפה דלה לצד עשרות מתחרים, עברו לאתר משלהם בשלל קונסטלציות, שילבו עמודים עסקיים ברשתות החברתיות וחתמו באפליקציה אישית.
המוצרים החדשניים יותר בתחום הכלים הדיגיטליים מתמקדים במהירות ובנוחות התפעול, בהפצה יעילה ומהירה ובעלויות משתלמות, מתוך הבנה כי מדובר בעולם שהולך ומתקדם, ואין סיבה להשקיע אלפי ועשרות אלפי שקלים בעבור כל חידוש טכנולוגי.
בפועל מדובר בשני מוצרים המחקים את אחיהם המסורתיים והמודפסים- כרטיס ביקור וקטלוג.
כרטיס הביקור הוא ממוקד יותר, כולל מידע אישי אודות בית העסק ו/או בעליו, מגוון אפשרויות ליצירת קשר מידי ואפשרות הפצה נוחה.
הקטלוג הדיגיטלי כולל את כל הללו, כאשר הוא מוסיף עליהם את המידע המפורט אודות המוצרים הנמכרים בבית העסק. כל מוצר יזכה למקום של כבוד, יוצג באופן ויזואלי באמצעות תמונה, פירוט מלא של המידע אודותיו, ועל פי העדפת בית העסק: מחיר ומבצעים. בעל העסק יוכל לקדם מוצרים מסוימים על פני אחרים, לעדכן בקלות מחירים, הנחות והטבות . הגולשים ייחשפו למגוון מוצרים תוך הקפדה על חוויית משתמש אופטימלית, אפשרות לסימון של מוצרים מועדפים והשוואה, ושלל אפשרויות אחרות.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מוצר אשר מתאים בעיקרו לנותני שירות: סוכני נדל"ן, יועצי משכנתאות, עורכי דין, מנהלי חשבונות ויועצי מס, טכנאים ואנשי תחזוקה וכדומה.
לעומת זאת קטלוג דיגיטלי הוא מוצר אשר מיועד לעסקים להם מוצרים פיזיים ושירותים המיועדים למכירה, החל ממותגי רכב וסוכנויות למכירת רכבים, מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וסלולאר.
Leave a Comment