כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מוצר פופולרי בקרב בעלי עסקים, נותני שירותים, אנשי מכירות ואחרים, כאשר זה בא להחליף את כרטיס הביקור המודפס המוכר.
כרטיס הביקור הדיגיטלי נשלח באמצעות הווטצאפ והודעות SMS ישירות למתעניינים, וכולל פרטים אישיים של בעליו. הפרטים יכללו את השם, המקצוע הראשי ותחום העיסוק (דוגמת: יורם הנדל- עורך דין- דיני עבודה, דיני משפחה וחוזים), וכן פרטים ליצירת קשר במגוון אפשרויות בניהן: מספר הטלפון במשרד, מספר הנייד, פקס, אימייל.
ההרחבה לכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא קטלוג דיגיטלי, אשר בנוסף לפרטים האישיים, והאפשרות ליצירת קשר ישירות עם בית העסק או מי מטעמו, בקטלוג גם כולל פירוט של מוצרים או שירותים אותם ניתן לרכוש.
בדומה לקטלוג המודפס שהיה נהוג בעבר, קטלוג דיגיטלי מאפשר הצגה של מוצרים באמצעים ויזואליים, בתמונות מעוצבות וערוכות, לצד שילוב של טקסט, מידע אינפורמטיבי ומידע שיווקי ללקוחות הפוטנציאליים. בשונה מהקטלוג המודפס אשר מוגבל במקום, בקטלוג דיגיטלי ניתן להרחיב ולהוסיף, לשלב מספר תמונות למוצר, להפוך אותו לאינטראקטיבי באמצעות חלוקה לקטגוריות, המלצות ואפשרות יצירת קשר בווטצאפ ישירות מתוך הקטלוג.
נוחות השימוש וחוויית המשתמש המתקדמת היא רק חלק מיתרונותיו של קטלוג כרטיס ביקור דיגיטלי, כאשר יתרונות נוספים טמונים ביכולות ההפצה ובעלות הקטלוג. הקטלוג מופץ באמצעות קישור, הניתן לשליחה באמצעות הודעות SMS, בווטצאפ, להעלאה ברשתות החברתיות ולמעשה בכל דרך דיגיטלית- וללא הגבלה. המקבל יוכל לפתוח את הקטלוג בכף ידו- שכן מדובר בפלטפורמה המותאמת למכשירים ניידים חכמים ומוצגת בהם בצורה מיטבית, וכאמור לפנות אל בית העסק באמצעות לחיצה על סימן הווטצאפ- לבירור, למידע ולרכישה ישירה של כל מוצר ושירות.
בזכות אפשרות ההפצה הרחבה, המידע הרב, העיצובים המתקדמים ונוחות השימוש, זוכה בית הסק לקטלוג עדכני (ניתן לעדכון באופן עצמאי בכל עת), לקשר עם הלקוחות הפוטנציאלים, לבניית מועדון לקוחות ולהרחבה של החשיפה- במחירים נוחים, במהירות ובקלות.
Leave a Comment