עולם הסחר שינה את פניו עוד בטרם מגיפת COVUD-19, אולם פרוץ הקורונה בהחלט היא להאצת תהליכים ובביצוע התאמות בעבור בעלי עסקים רבים, שהפכו מעסק מקומי לעסק גלובאלי.
בעוד שעסק מקומי נעזר ברשת האינטרנט ובכלים שונים ליצירת חשיפה, פרסום ודמית, שנועדו להביא לקוחות אל בית העסק הפרונטלי, המעבר לעסק גלובלי התאפשר בזכות טכנולוגיות וחידושים שאפשרו מכירה מרחוק, במהירות ובקלות, בעבור כל לקוח, פונה ומתעניין, בכל אזור גאוגרפי.
חברת AR DIGITAL CATALOG הביאה לפריצת דרך בעבור עסקים מקומיים ועסקים למוצרים שונים, החל מבגדים ומוצרי אופנה, עסקים בתחום הריהוט, עיצוב הבית, עסקי מזון ומשלוחים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ועוד. באמצעות פיתוח של קטלוג דיגיטלי, המציג בפני הלקוחות הפוטנציאלים את מוצרי בית העסק, בצורה ויזואלית חדה ומרשימה, ובליווי מידע רלוונטי נוסף, יכול הלקוח הפוטנציאלי והמתעניין להפוך ללקוח קיים ומשלם, בלחיצה על הקישור, מתוך הקטלוג, ובאמצעות הטלפון הנייד.
האם יש צורך באתר אינטרנט כבסיס לקטלוג?
אין כל צורך באתר לצורך יצירה והפצה של קטלוג דיגיטלי. הקטלוג נבנה, מאוחסן ומופץ כקישור עצמאי. במידה וקיים אתר אינטרנט, ניתן ליצור עבורו קישור בקטלוג להגדלת החשיפה, כמו גם לעמוד פייסבוק, אינסטגרם וקישורים אחרים.
כיצד מתבצעת התחזוקה והכנסת שינויים בקטלוג דיגיטלי?
הלקוח מקבל לידיו סיסמא לשליטה מוחלטת, תוך אפשרות להסיר מוצרים, להעלות מוצרים ותמונות, לעדכן מידע ומחירים ולשנות את העיצוב, כל זאת באמצעות תפעול פשוט ונוח.
כיצד הלקוח המתעניין יוצר קשר או רוכש את המוצרים מבית העסק?
לחיצה על קישור מתוך הקטלוג תביא את הגולש המתעניין ישירות לשיחת ווטצאפ עם בעל העסק או איש מכירות מטעמו, לקבלת מידע נוסף ולהשלמת המכירה. פיתוח נוסף בהתהוות שיתעדכן בקרוב או אפשרות הזמנה ותשלום באמצעות הביט.
Leave a Comment