fbpx

קטלוג דיגיטלי- הכלי הדיגיטלי להגדלת המכירות בימות קורונה

קטלוג דיגיטלי לעסקים קטנים

למרות שעולם הדיגיטל והשיווק הרשתי קיים כבר שנים ארוכות, עסקים רבים אשר לתפיסתם הם עסקים פרונטליים, גילו עם פרוץ משבר הקורונה, את החשיבות של נוכחות ברשת, לצד פתרונות מעשיים לתקשורת ויזואלית וחושית עם קהל הלקוחות שלהם.

בעלי עסקים מעולם המזון, הריהוט, העיצוב, מוצרי הצריכה, האופנה והטקסטיל ורבים נוספים, מצאו עצמן מעלים מוצרים לרשתות החברתיות, עונים טלפונית לשאלות הנוגעות לאיכות, מידות והרכב המוצרים ועם זאת, רואים צניחה משמעותית בהיקף המכירות.

גם בעלי עסקים בעלי אתר תדמיתי, אשר בימות שגרה נועד לכוון ולהביא אנשים אל בית העסק, מצאו כי האתר אינו מתאים עוד לצרכים המשתנים של השוק.

בין מגוון פתרונות דוגמת חנות וירטואלית ואפליקציות מכירה, קטלוג דיגיטלי– פיתוח חדשני ומלהיב, נתן את המענה המהיר ביותר  והפשוט ביותר ליישום, תוך התאמה לכל סוגי העסקים, המוצרים והשירותים.

מהו קטלוג דיגיטלי?

קטלוג דיגיטלי הוא כלי הכולל תמונות ומידע על המוצרים של בית העסק, בצורה מאורגנת ובהירה, אשר יוצרת חוויית משתמש נוחה ופשוטה, מציג בפני הלקוח את המוצרים, המידות, היתרונות, העלויות וכל מידע שתבחרו לחשוף ולהציג, כאשר מתוך הקטלוג עצמו ישנה האפשרות לפניה ישירות אל בית העסק בווטצאפ.

הלקוח הפוטנציאלי למעשה מסמן את המוצר אשר בו הוא מתעניין, ומגיע להשלמת תהליך הרכישה ישירות מול בית העסק במספר שהוגדר, אל בעל העסק או איש שירות ומכירות מטעמו.

בין היתרונות הבולטים של קטלוג דיגיטלי:

אין צורך באתר אינטרנט- גם עסקים קטנים או עסקים חדשים שאין ברשותם אתר יוכלו ליצור קטלוג מעוצב ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות, באמצעות הווטצאפ, לרשימות תפוצה ובאמצעים נוספים.

עלות- עלות הקטלוג שווה לכל נפש ומסתכמת במאות בודדות של שקלים.

דאטה- הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו להירשם בקטלוג למועדון הלקוחות, מה שמאפשר לעסק לצבור מאגר לקוחות פוטנציאלים ודרכי גישה אליהם.