מאמרים
מאמרים
תמיד טוב להתעדכן!
מאמרים
קטלוג דיגיטלי לעסקים- היום שאחרי הקורונה
משבר הקורונה היווה לא רק משבר בריאותי, כי אם גם משבר כלכלי עמוק, אשר פגע בעיקרו בציבור בעלי העסקים בישראל. עסקים מסורתיים, הנשענים על שיטות
הופכים את העסק לירוק- קטלוג דיגיטלי לעסקים
במאה העשרים ואחת, לצד המסחר הגלובלי ושפע הבחירה, הלקוחות לא רק בוחרים מה לקנות- אלא גם ממי לקנות. עסקים קטנים וחברות גדולות מתחברים לחברה, לקהילה
ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לקטלוג דיגיטלי
אלעד רואה, מומחה ומוביל בענף השירותים הדיגיטליים ובעל משרד פרסום מהוותיקים והמקצועיים בענף, חתום על שני המוצרים המובילים כיום בשוק: כרטס ביקור דיגיטלי לצד קטלוג
איך מפיקים קטלוג דיגיטלי
קטלוג דיגיטלי הוא המוצר החם ביותר בענף, ומהווה כלי שיווק מהיר ונגיש, אשר מעניק לבית העסק הן מיצוב יוקרתי, הן חשיפה רחבה והן יחס המרה
קטלוג כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מוצר פופולרי בקרב בעלי עסקים, נותני שירותים, אנשי מכירות ואחרים, כאשר זה בא להחליף את כרטיס הביקור המודפס המוכר. כרטיס הביקור
לא חייבים אתר- שיווק אינטרנטי לעסקים שאינם מחזיקים באתר אינטרנט
אתר אינטרנט נתפס כמוצר בסיסי וחובה לעסקים, כאשר בחינה מקצועית של עולם השיווק הדיגיטלי מגלה שלא בהכרח מדובר בכלי יעיל ונחוץ עבור כל בית עסק.
קטלוג דיגיטלי- השקעה חד פעמית, שיווק אפקטיבי ארוך טווח
מרבית הכלים היועדים לפרסום דיגיטלי מחייבים את הלקוח לחוזה מתמשך וארוך טווח, או לחילופין מאבדים את הערך והאפקטיביות עם סיום ההתקשרות והפרסום. קטלוג דיגיטלי מבית
קטלוג דיגיטלי- פתרון אופטימלי
עולם הפרסום הדיגיטלי מציע מגוון רחב של כלים לפרסום ברשת, הן באמצעות בנייה של אתר אינטרנט לבית העסק וקידומו בדרכים שונות, הן באמצעות אפליקציות, נוכחות
מכירה בכף היד- קטלוג דיגיטלי
עולם הסחר שינה את פניו עוד בטרם מגיפת COVUD-19, אולם פרוץ הקורונה בהחלט היא להאצת תהליכים ובביצוע התאמות בעבור בעלי עסקים רבים, שהפכו מעסק מקומי
קטלוג דיגיטלי לעסקים קטנים
עסקים קטנים מחפשים פעמים רבות את האיזון בין הצורך בנוכחות דיגיטלית ונגישות לקהל רחב יותר של לקוחות, לכדאיות שברכישה, הקמה ואחזקה של הכלים השונים, בניהם הקמת אתר וקידום שלו, הקמת אפליקציה ופרסום ברשת.
אין צורך באתר- הקטלוג הדיגיטלי שמוכר
בתי עסק רבים, בעיקר מעולם המכירות הפרונטליות, מתקשים להשקיע בבניה של אתר אינטרנט, כאשר לצדו עלויות נלוות רבות ועלויות תחזוקה וקידום, ומחפשים אחר פתרונות ממוקדים יותר, משתלמים יותר, ובעיקר אפקטיביים יותר.
קטלוג דיגיטלי- הכלי הדיגיטלי להגדלת המכירות בימות קורונה
למרות שעולם הדיגיטל והשיווק הרשתי קיים כבר שנים ארוכות, עסקים רבים אשר לתפיסתם הם עסקים פרונטליים, גילו עם פרוץ משבר הקורונה, את החשיבות של נוכחות ברשת, לצד פתרונות מעשיים לתקשורת ויזואלית וחושית עם קהל הלקוחות שלהם.